در پست هاي قبلی توضيحات بسیاري در خصوص ميکروتوربين يا دستگاه توربوشارژر ارائه شد. از آنجائيکه در اين پست در خصوص شافت هائي که شرکت پتساکو برای دستگاه هاي توربوشارژر يا ميکروتوربين، ساخته است و مربوط به اين دستگاهها است، اندکي هم از اين دو دستگاه نام خواهيم برد.

ميکروتوربين دستگاه کوچکي است که در وسايل و تجهيزات مختلف کاربرد دارد. همانطوريکه از اسم آن مشخص است، ميکروتوربين، با وجود کوچکي آن، از خانواده توربين هاست و کار توليد برق را انجام مي دهد. شافت اين ميکروتوربين که توسط شرکت پتساکو ساخته شده است، عليرغم نظريه مهندسي اين شرکت، که پيشنهاد متريال تنگستن را براي اين قطعه داده بود، با پيشنهاد مشتري، در حال حاضر از متريال mo40 استفاده شده است.

اين قطعه در حالت عادي کارکرد ميکروتوربين، 170 هزار دور در دقيقه مي زند و براي همين دقت بسيار بالا در توليد اين قطعه، بسيار حساسيت دارد و تلورانس اکثر زوايا و مقاطع آن صفر در نظر گرفته شده است.

اين قطعه براي اولين بار در کشور و پس از ماهها تلاش شبانه روزي ساخته و در خط توليد قرار گرفت. ما در شرکت پتساکو، همواره به توليد ايده هاي نهيج شما، به واقعيت مي انديشيم و تمامي تلاش خود را در اين خصوص انجام خواهيم داد. در صورتيکه بخواهيد با سرعت بيشتري با ما در تماس قرار بگيريد، مي توانيد با شماره همراه 09126185306 تماس حاصل نموده و اوامر خود را به ما ابلاغ بفرمائيد.

جهت توضيح اينکه، با توجه به حساسيت هاي مشتري شرکت، عکس به کار رفته واقعي نمي باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *