کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک      

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

 

 

 

به نام خدا

خلاصه سوابق و توانائيها

 


  

مشخصات فردي :

نام ونام خانوادگي: سيد فريد بلادي موخر متولد : 1351.06.15 شهرستان : بهبهان

خصوصيت هاي بارز: خلاق، ايده پرداز، صادق، دلسوز، پر تلاش

 

 

سوابق تحصيلي :

ليسانس مهندسي کامپيوتر – گرايش نرم افزار

کارشناسي ارشد مديريت استراتژيک– mba

 

 

سوابق اداري :

1 – مدير پروژه رنگ آميزي و کنيتکس کاري ساختمانهاي پتروشيمي آبادان.

2 – اپراتور بهره برداری تجهیزات و حوضچه های ذخيره آب درياچه نمک پتروشيمي بندر امام

3 – تکنسين تعمیرات واحد بسته بندی واحد pvc پتروشيمي بندرامام

4 – کارشناس برنامه ريزي تعميرات شرکت پتروشيمي آب نيروي بندر امام

5 – کارشناس تدارکات کالاي شرکت پتروشيمي کيمياي بندر امام

6 – کشيک ارشد تعميرات شرکت کيمياي پتروشيمي بندرامام

7 – مدير پروژه هاي صنعتي شرکت بوستان ميلاد ماهشهر

9 - قائم مقام مدير عامل شرکت مهندسي سامانه صنعت و انرژي– هماهنگي و مديريت کليه مناقصات، سفارشات، مديريت دفتر مرکزي، تامين نيروي انساني دفتر و پروژه ها.  

10 – دستيار مدير پروژه تحقيقاتي و تهيه دستورالعمل هاي پيش راه اندازي و راه اندازي 16 ميدان نفتي نفت مناطق مرکزي ايران در مهندسين مشاور مهرآرازان شهر.

11 – مدير پروژه نظارت بر گازرساني استان کرمانشاه–  شامل تجهيز و راه اندازي 18 دفتر نظارت در کل استان کرمانشاه، تامين و جايگذاري نيروي انساني و نظارت بر صدها پروژه خط انتقال گاز، شبکه هاي گاز شهري و انشعابات کل استان کرمانشاه با 64 پيمانکار، 100 نفر مهندس ناظر. در مهندسين مشاور مهرآرازان شهر.

12 - مدير بازرگاني شرکت کشت و صنعت نيشکر هفت تپه، مديريت ادارات خريد، فروش، قراردادها و انبارهاي مجتمع.

13 – معاونت مرکز آموزش هاي عالي آزاد دانشگاه بين المللي خاويار خزر

14 – مدير عامل شرکت فني، مهندسي و بازرگاني پتساکو ( پترو سازه تدبیر گستر )

15 – رئيس هيئت مديره شرکت تعاوني ساماندهندگان آبکار پارسيان

 

توانائيها و مهارتهاي شخصي :

1 - توانائي مديريت شرکت ها و پروژه هاي مختلف صنعتي، پيمانکاري، تجاري، بازرگاني، توليدي، خدماتي و راهبري شرکت با بهترين بهره وري، کمترين هزينه جهت رسيدن به اهداف سازماني.

2 – توانائي طراحي و نگارش استراتژي شرکتها و هدايت لحظه اي آن در راستاي حرکت در مسير تعيين شده.  

3 – مسلط به کليه پروسه هاي خريد و تجهيز شرکت/پروژه، استخدام نيروهاي انساني، تهيه فرم ها و رويه هاي سازماني، نگارش و اجراي خط مشي هاي سازماني و اجرائي و ....

4 – تاليف شرح وظايف پرسنل و روش هاي گردش امور در هر سازمان با توجه به نحوه صحيح آن.  

5 – مسلط به وظايف کميسيون معاملات (استعلام ها، مناقصات، مزايدات و قراردادها) سازمان هاي دولتي.

6 - تسلط کامل با بازارسازي، بازاريابي و فروش محصولات و توسعه انواع سازمان و کسب و کار ها.   

7 – مسلط به برگزاري و شرکت در نمايشگاههاي مختلف در راستاي معرفي سازمان، اعطاء نمايندگي ها و فروش و عقد قراردادهاي همکاري با بازديد کنندگان.

8 – تسلط کامل به امور بازاريابي و تبليغات مدرن در جهت رشد، برند سازي و شکوفائي سازمان.

9 – تسلط نسبي به مديريت منابع انساني نظير برنامه ريزي آموزش، محاسبات حقوق، دستمزد و غيره.

10 – تسلط نسبي با قوانين تامين اجتماعي، ماليات ها، کار، ارزش افزوده، ثبت شرکتها و غيره.  

11 – تسلط خوب با سيستمها و مراودات مالي، ضمانت نامه ها، اعتبارات، گشايش حساب در بانکها و ...

12 – تسلط کافي بر کامپيوتر، پرينتر، اسکنر، فاکس و ساير ابزار اداري جهت انجام کارهاي محوله.

13 – تسلط نسبي به سيستم هاي مديريت منابع تامين کالا و خدمات، سفارشات کالا، خدمات و خريد.

 

تاليفات

روش هاي گردش امور در شرکت هاي مختلف

کتاب روش هاي قيمت گزاري محصولات در شرکت کيش وير

کتاب مديريت کار و زندگي

 

دوره هاي گذرانده شده

اصول و فنون مذاکرات داخلي

اصول و روش هاي قراردادهاي داخلی

دوره سيستم جامع مديريت کيفيت / ايزو 9000

و بيش از دهها دوره در زمينه هاي مديريت، بازرگاني و غيره

 

مدرس

دوره هدف گذاري و برنامه ريزي حرفه اي

دوره برنامه ريزي تحصيلي

Map of Petsaco

Photo Gallery

Contact Us

  • No. 9, Daneshvar Alley, Enghelab Square, Tehran, Iran
  • آیکن   44872484-021 - 02144841229
Top