سید فرید بلادی مؤخر
- هییت مدیره
- مدیر سایت
کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
به نام خدا
خلاصه سوابق و توانائيها
مشخصات فردي :
نام ونام خانوادگي: سيد فريد بلادي موخر متولد : 1351.06.15 شهرستان : بهبهان
خصوصيت هاي بارز: خلاق، ايده پرداز، صادق، دلسوز، پر تلاش
سوابق تحصيلي :
ليسانس مهندسي کامپيوتر – گرايش نرم افزار
کارشناسي ارشد مديريت استراتژيک– mba
سوابق اداري :
1 – مدير پروژه رنگ آميزي و کنيتکس کاري ساختمانهاي پتروشيمي آبادان.
2 – اپراتور بهره برداری تجهیزات و حوضچه های ذخيره آب درياچه نمک پتروشيمي بندر امام
3 – تکنسين تعمیرات واحد بسته بندی واحد pvc پتروشيمي بندرامام
4 – کارشناس برنامه ريزي تعميرات شرکت پتروشيمي آب نيروي بندر امام
5 – کارشناس تدارکات کالاي شرکت پتروشيمي کيمياي بندر امام
6 – کشيک ارشد تعميرات شرکت کيمياي پتروشيمي بندرامام
7 – مدير پروژه هاي صنعتي شرکت بوستان ميلاد ماهشهر
9 - قائم مقام مدير عامل شرکت مهندسي سامانه صنعت و انرژي– هماهنگي و مديريت کليه مناقصات، سفارشات، مديريت دفتر مرکزي، تامين نيروي انساني دفتر و پروژه ها.
10 – دستيار مدير پروژه تحقيقاتي و تهيه دستورالعمل هاي پيش راه اندازي و راه اندازي 16 ميدان نفتي نفت مناطق مرکزي ايران در مهندسين مشاور مهرآرازان شهر.
11 – مدير پروژه نظارت بر گازرساني استان کرمانشاه– شامل تجهيز و راه اندازي 18 دفتر نظارت در کل استان کرمانشاه، تامين و جايگذاري نيروي انساني و نظارت بر صدها پروژه خط انتقال گاز، شبکه هاي گاز شهري و انشعابات کل استان کرمانشاه با 64 پيمانکار، 100 نفر مهندس ناظر. در مهندسين مشاور مهرآرازان شهر.
12 - مدير بازرگاني شرکت کشت و صنعت نيشکر هفت تپه، مديريت ادارات خريد، فروش، قراردادها و انبارهاي مجتمع.
13 – معاونت مرکز آموزش هاي عالي آزاد دانشگاه بين المللي خاويار خزر
14 – مدير عامل شرکت فني، مهندسي و بازرگاني پتساکو ( پترو سازه تدبیر گستر )
15 – رئيس هيئت مديره شرکت تعاوني ساماندهندگان آبکار پارسيان
توانائيها و مهارتهاي شخصي :
1 - توانائي مديريت شرکت ها و پروژه هاي مختلف صنعتي، پيمانکاري، تجاري، بازرگاني، توليدي، خدماتي و راهبري شرکت با بهترين بهره وري، کمترين هزينه جهت رسيدن به اهداف سازماني.
2 – توانائي طراحي و نگارش استراتژي شرکتها و هدايت لحظه اي آن در راستاي حرکت در مسير تعيين شده.
3 – مسلط به کليه پروسه هاي خريد و تجهيز شرکت/پروژه، استخدام نيروهاي انساني، تهيه فرم ها و رويه هاي سازماني، نگارش و اجراي خط مشي هاي سازماني و اجرائي و ....
4 – تاليف شرح وظايف پرسنل و روش هاي گردش امور در هر سازمان با توجه به نحوه صحيح آن.
5 – مسلط به وظايف کميسيون معاملات (استعلام ها، مناقصات، مزايدات و قراردادها) سازمان هاي دولتي.
6 - تسلط کامل با بازارسازي، بازاريابي و فروش محصولات و توسعه انواع سازمان و کسب و کار ها.
7 – مسلط به برگزاري و شرکت در نمايشگاههاي مختلف در راستاي معرفي سازمان، اعطاء نمايندگي ها و فروش و عقد قراردادهاي همکاري با بازديد کنندگان.
8 – تسلط کامل به امور بازاريابي و تبليغات مدرن در جهت رشد، برند سازي و شکوفائي سازمان.
9 – تسلط نسبي به مديريت منابع انساني نظير برنامه ريزي آموزش، محاسبات حقوق، دستمزد و غيره.
10 – تسلط نسبي با قوانين تامين اجتماعي، ماليات ها، کار، ارزش افزوده، ثبت شرکتها و غيره.
11 – تسلط خوب با سيستمها و مراودات مالي، ضمانت نامه ها، اعتبارات، گشايش حساب در بانکها و ...
12 – تسلط کافي بر کامپيوتر، پرينتر، اسکنر، فاکس و ساير ابزار اداري جهت انجام کارهاي محوله.
13 – تسلط نسبي به سيستم هاي مديريت منابع تامين کالا و خدمات، سفارشات کالا، خدمات و خريد.
تاليفات
روش هاي گردش امور در شرکت هاي مختلف
کتاب روش هاي قيمت گزاري محصولات در شرکت کيش وير
کتاب مديريت کار و زندگي
دوره هاي گذرانده شده
اصول و فنون مذاکرات داخلي
اصول و روش هاي قراردادهاي داخلی
دوره سيستم جامع مديريت کيفيت / ايزو 9000
و بيش از دهها دوره در زمينه هاي مديريت، بازرگاني و غيره
مدرس
دوره هدف گذاري و برنامه ريزي حرفه اي
دوره برنامه ريزي تحصيلي